Online trainingen

Ken je dat?

Je wilt van alles, maar krijgt het maar niet van de grond. Je bent nog niet zolang bezig als online ondernemer en je ziet vaak door de bomen het bos niet meer.

Je hoort allemaal termen voorbij komen die je niet kent. Je hoort verhalen over bloggen, maar je hebt geen idee wat dat is en wat je ermee moet. Er vliegen termen voorbij die je niks zeggen, maar die anderen allemaal lijken te begrijpen. Termen als cta, e-mailnieuwsbrief, adverteren, content, contentmarketing, prospects, AIDA, splittesten, ROI, affiliates, verschil tussen kenmerken en baten, enzovoort.

Daarnaast weet je ook niet hoe je je bedrijf  het best op moet bouwen. Je weet niet welke acties nodig zijn. Je voelt je vaak erg onzeker en soms zelfs een kluns aangezien je veel nog niet weet.

Gelukkig kan het anders

Jij mist de kennis die je nodig hebt om wat te begrijpen van al die termen. Gelukkig is kennis heel goed aan te leren. Als je dan de kennis hebt die je nodig hebt, kun je weer verder bouwen aan jouw bedrijf. 

Speciaal voor jou heb ik de online training 'Startende Online Ondernemer'ontwikkeld.

In deze training leer je wat deze en andere termen betekenen en wat je ermee kunt. Daarnaast leer ik je welke stappen je kunt zetten om jouw bedrijf van de grond te krijgen.

 

Ik doe mee voor 30 euro ex btw

Op Facebook zag ik jouw uitnodiging voor het door jou gegeven gratis webinar “Hoe Schrijf Je Sexy Salesteksten Waarmee Je Klanten Aantrekt?”.

Mijn eerste gedachte was, Pardon?, teksten voor bepaalde websites schrijven?? Die durft zo op facebook. Was getriggerd en wilde weten wie er achter de advertentie zat. Op naar jouw website en na deze gelezen te hebben bleek het webinar toch voor een veel bredere doelgroep te zijn. Ik heb mijzelf gelijk ingeschreven.

Na het lezen van jouw site verwachte ik meer inzicht te krijgen in het schrijven van teksten. En dat je dat, juist door jouw ervaring in het onderwijs, met een iets andere insteek zou overbrengen.

En dat is gelukt! De opbouw van jouw webinar vond ik kort en krachtig. Niet ingepakt in nonsens om de tijd te vullen, heel fijn! Jouw uitleg over hoe een naam voor product / dienst te bedenken voor je doelgroep en de uitleg over Baten en Kenmerken vind ik echt super! Zo simpel kan het dus zijn.

Hartelijk dank hiervoor.

- Hinke Brons

Herkenbaar?

Pfff..... moet ik nou alweer bloggen? Waar moet het nu weer over gaan? Hoe lang moet mijn blog eigenlijk zijn? Hoe moet ik mijn blog promoten? Wie wil mijn blog nou lezen? Ik heb het idee dat ik voor Jan Doedel blog. Waar haal ik inspiratie vandaan? Hoe wordt mijn blog goed gevonden in Google?

Het kan echt heel anders. Ik ben nu zo'n 6 maanden aan het bloggen. In het begin niet altijd even consequent, maar het begint zijn vruchten af te werpen. Ik krijg steeds meer bezoekers op mijn site, heb ideeën genoeg en ben deze week zelfs benaderd voor het schrijven van een gastblog via LinkedIn.

Ik vind het leuk, heb ideeën te over, ben in een half uur klaar met een blog schrijven (ik doe dan weer langer over het maken van een passende afbeelding!), ik zit er zelfs over na te denken om meer dan 1 blog per week te gaan publiceren en ik weet hoe ik mijn blog kan optimaliseren voor Google. 

In deze online training ga ik jou ook leren hoe je goede blogs schrijft. Alle dingen die ik zelf toepas, leer ik jou ook.

Daarnaast ga je tijdens de training ook echt aan de slag met jouw blogs. Jij gaat heel veel ideeën opdoen voor het schrijven van nieuwe blogs en je gaat geïnspireerd jouw blogs schrijven.

Blogs die er bovendien voor gaan zorgen dat je zichtbaarder en gemakkelijker gevonden wordt. Je leert hoe je een goede blog opbouwt en hoe je variatie kan aanbrengen. Hoe je een serie schrijft en hoe je duidelijke call to actions toevoegt.

 

Ik doe mee voor 25 euro ex btw
Donna Hoogstraaten

Ik heb juist de cursus gedaan van het bloggen. Ik vond het heel duidelijk en je gaf erg veel tips. De contentkalender is echt super.

Het mooiste aan de cursus vond ik dat je telkens oefeningen hebt gegeven die ik stap voor stap kon doen en dat ik zo direct een blog heb geschreven en nog mooier dat ik een planning hebt gemaakt voor de komende drie maanden, want dat leek mij even genoeg. Ik heb bij elke geplande blog direct ook de call to action genoemd zodat ik het doel van de blog niet uit het oog verlies.

Ik kan nu natuurlijk nog niet zeggen welk resultaat ik ga hebben met zichtbaarheid. Maar ik heb al wel meer vertrouwen in het schrijven van blogs gekregen en door het plannen meer rust in mijn hoofd.

Donna Hoogstraaten Colori Di Vita Donna