Let op: via deze pagina kun je gebruik maken van een speciaal aanbod, maarrrr.... dit aanbod verdwijnt als de timer op 0 staat!

Ben jij ondernemer en herken jij dit?

  • Je moet elke keer weer nieuwe content bedenken, maar ideeën heb je niet meer.
  • Je bent te weinig zichtbaar.
  • Je hebt te weinig klanten.
  • Je verdient te weinig.
  • Er komen te weinig nieuwe (potentiële) klanten op je af.

Ik vermoed dat jij minstens één van bovenstaande punten met ja hebt moeten beantwoorden, anders was je waarschijnlijk niet op deze site terechtgekomen. Ik kom heel veel ondernemers tegen die worstelen met hun zichtbaarheid. Ik herken dat wel. Zo was het ook bij mij toen ik begon.

Gelukkig kan het ook geheel anders!

Je kunt ervoor zorgen dat je zichtbaar wordt en blijft, waardoor klanten naar je toekomen en blijven komen. Je kunt genoeg ideeën opdoen om wekelijks je Facebookpagina te vullen, om wekelijks meerdere berichten op LinkedIn te zetten en meerdere Tweets op Twitter te versturen. Misschien gebruik jij wel andere platformen waarop je zichtbaar kunt worden en blijven. Ook kun je elke week nieuwe blogs en nieuwsbrieven schrijven, waar jouw fans en (potentiële) klanten op zitten te wachten.

Ik doe mee

Om daar te komen is het van groot belang dat je weet wat je wanneer gaat schrijven.

Je moet ideeën hebben om over te schrijven. Je moet weten welke content je op welke plekken moet plaatsen. Het is nodig om potentiële klanten aan te trekken en hun interesse vast te houden. Hier zul je ook weer ideeën voor nodig hebben.

Inmiddels heeft zij een nieuwe klant gekregen door de acties die ze tijdens de challenge heeft ondernomen! Dat na een challenge van 5 dagen. Stel je voor dat jij meedoet aan een programma van 52 weken...

Ik kan je helpen!

Ik help je zichtbaarder te worden met je bedrijf. Daarnaast geef ik je ideeën om content te creëren voor je blog, nieuwsbrieven en social media-activiteiten. Hierdoor krijg je meer klanten, zul je meer gaan verdienen en houd je meer tijd over. 

Ik help ondernemers bij het laten groeien van hun bedrijf door me te richten op copywriting en marketing. Ik help je om de paden te bewandelen die leiden naar meer zichtbaarheid. 

Zelf heb ik ook een enorme groei doorgemaakt de laatste maanden. Ik ben veel zichtbaarder geworden en ik onderneem nu heel veel acties, die ervoor zorgen dat ik steeds zichtbaarder word. 

Intussen doet Marloes mee aan het online programma. Ze is hier erg enthousiast over, aangezien ze nu elke week een mail krijgt met opdrachten om haar zichtbaarheid te vergroten. Een mooie reminder om hier echt mee bezig te zijn. 

Wie is Sjira Porcelijn?

Mijn naam is Sjira Porcelijn, ik ben getrouwd en moeder van twee jonge meiden. Na jarenlang in het onderwijs te hebben gewerkt, richt ik me nu op ondernemers. Ik help ondernemers zichtbaarder te worden, zodat ze meer klanten aantrekken en meer tijd overhouden.

Ik heb hier zelf ook mee geworsteld en weet uit ervaring wat je kunt doen om je zichtbaarder te vergroten. Daarnaast heb ik de nodige trainingen gevolgd, onder andere op het gebied van marketing, social media en het ontwikkelen van programma's.

Speciaal voor ondernemers die worstelen met het zichtbaar worden en blijven heb ik dit programma gecreëerd. Aangezien ik weet dat deze ondernemers vaak niet veel te besteden hebben, bied ik dit programma aan tegen een lage investering.

Online Programma 'Zichtbaar Worden en Blijven in 52 Weken'

Dit online programma van een jaar bestaat uit meerdere onderdelen:

Tijdens dit programma van een jaar, leer je:

1. Identiteit te bepalen van jezelf, je bedrijf en ideale klant

2.   Zichtbaar te worden door:

  • Goede content te creëren
  • Weggever maken
  • Webinars geven
  • Challenges organiseren
  • Video’s maken
  • offline zichtbaarheid
  • ?

3. Zichtbaar te blijven door:

  • Creëren van goede content op social media (Facebook, Twitter, LinkedIn)
  • Creëren van goede content voor je blog
  • Creëren van goede content voor je nieuwsbrief

4. Plannen

5. Ideeën op te doen, zodat je nooit meer zonder zit!

Ik doe mee

Je krijgt:

  • Elke week ontvang je een e-mail met tips en weekideeën en/of weekopdrachten
  • Regelmatig een link naar een filmpje of mp3 met uitleg over een bepaald onderwerp
  • Elke maand ontvang je een e-mail met de grote maandopdracht
  • Elke 15e van de maand ontvang je een e-mail met daarin de dagen van de volgende maand waarop iets te gebeuren staat, zodat je daar in je maand- en weekplanning rekening mee kunt houden.
  • Je neemt het hele jaar deel aan een besloten Facebookgroep, waardoor je veel ideeën en hulp van elkaar krijgt.
  • Ook reageer ikzelf meerdere keren per week via de Facebookgroep.
  • Aan het eind van het jaar krijg je een e-book met alle tips, ideeën etcetera, overzichtelijk bij elkaar.

Kosten

Als je besluit om mee te doen voor de timer afloopt, krijg je een korting van € 100,00 en bedraagt je investering slechts 147 euro ex btw voor een heel jaar!




Ik heb meegedaan aan de challenge schrijf sexy sales teksten. Voordat ik aan de challenge begon merkte ik dat mijn teksten  te weinig uitnodigend waren om daadwerkelijk mijn product te verkopen. Tijdens de challenge van Sjira Porcelijn heb ik geleerd om de teksten voor mijn diensten op het gebied van cultuurverandering aantrekkelijk te schrijven. Ik heb na de challenge een publicatie geplaatst op Linkedin en veel complimenten gekregen over de tekst en nog belangrijker: reacties van potentiële klanten. Mijn doel was bereikt zo schrijven dat ik meer potentiële klanten aanspreek. Dankjewel Sijra voor je mooie leerzame programma.




Ellen Steijvers, Senvy Cultuurverandering Online
  • q-iconHoe lang mag ik in de Facebookgroep blijven en gebruik maken van alle kennis die hier wordt gedeeld?

    In principe duurt het programma, inclusief deelname aan de Facebookgroep, een jaar. Zo lang er echter nog geen 25 deelnemers in de Facebookgroep zitten, gaat jouw jaar Facebookgroep nog niet in. Je leert namelijk ook veel van elkaar in zo’n groep. Het kan dus zo zijn dat je geen e-mails meer ontvangt, maar wel deelneemt aan de Facebookgroep.

  • q-iconBen ik veel tijd kwijt als ik aan dit programma meedoe?

    Als ondernemer moet je aan marketing doen. Eigenlijk zou je de meeste tijd moeten besteden aan je marketing. In principe vallen de meeste opdrachten in het programma onder marketingactiviteiten. Als je alle opdrachten uitvoert, kan het je best wat tijd kosten. Je bent echter niet verplicht alles (direct) uit te voeren. Je kunt het op je eigen tempo doen. Sommige opdrachten hebben misschien sowieso geen zin voor jouw bedrijf. 

Ik doe mee