Wat nu?

Wat nu? Wat nu als je geen moeite had met het schrijven van jouw salesteksten? Als je wist hoe je je teksten aantrekkelijk moest maken voor jouw potentiële klanten? Als je wist hoe jouw blogs ervoor zouden zorgen dat je lezers gerichte acties uitvoerden? Wat nu als je wist hoe je je e-mailmarketing effectief moest…

Lees verder →

Van stoffige teksten naar een frisse uitstraling!

Stoffige teksten Stoffige teksten worden amper gelezen. Met stoffige teksten bedoel ik gedateerde teksten met een suffe uitstraling en oubollig of wollig taalgebruik. In deze tijd heeft bijna iedereen behoefte aan snelheid en daarbij horen nou eenmaal korte zinnen, makkelijke woorden en een mogelijkheid er scannend doorheen te lezen. Helaas hebben veel ondernemers dit nog…

Lees verder →

De voorbereiding van het schrijven van jouw Sexy Salestekst

Hoe bereid je het schrijven van jouw Sexy Salestekst voor? Te vaak zie je Salesteksten staan die echt niet verleiden. Ze triggeren helemaal niets. Het resultaat is dat ik (en jij waarschijnlijk ook) snel wegklik. Dat is jammer, aangezien het echt heel anders kan. Als ondernemer MOET je ervoor zorgen dat lezers geboeid zijn en…

Lees verder →

Angst en ondernemen

  Weet jij nog wat jij vroeger wilde worden? Ik wilde vroeger actrice worden. Vanaf dat ik mij kan herinneren totdat ik een jaar of 25 was, was dat mijn grootste droom. Ik speelde in allerlei toneelstukjes bij verenigingen en op school. Ook volgde ik theaterlessen toen ik op de middelbare school zat. Toch ben ik…

Lees verder →

Sexy Salesteksten

Wat zijn Sexy Salesteksten eigenlijk? Een tipje van de sluier… Sexy Salesteksten spreken tot de verbeelding. Ze verleiden (potentiële) klanten om verder te lezen. Ze zorgen ervoor dat ze gaan doen wat jij graag wilt dat ze doen. Je (potentiële) klanten ondernemen die actie, die jij graag wilt bereiken met je actie. Sexy Salesteksten zijn niets…

Lees verder →

Kun je echt zichtbaarder worden in 5 dagen?

  JA! Je kunt echt zichtbaarder worden in 5 dagen. Er wordt natuurlijk wel wat van je verwacht. Het komt je niet aanwaaien… Wat is er voor nodig om zichtbaarder te worden? Er zijn meerdere acties die jij kunt ondernemen om ervoor te zorgen dat jij zichtbaarder wordt. Maar belangrijk is wel dat jij actie…

Lees verder →

Waarom wordt mijn gratis weggever niet aangevraagd?

  Bijna niemand vraagt mijn gratis weggever aan!   Wat een ellende! Je hebt bloed, zweet en tranen vergoten om maar die ene mooie gratis weggever te maken. Je bent apetrots. Je zet deze op je website en wat blijkt… Niemand lijkt het interessant te vinden. Je dacht dat jouw gratis weggever een ware klantenmagneet zou…

Lees verder →

Hoe je deelnemers krijgt voor een event, zonder te adverteren!

Deelnemers zijn heel belangrijk voor jouw event. Zonder deelnemers gebeurt er namelijk niets. Begin juli 2016 organiseerde ik mijn eerste challenge. Er deden 5 mensen mee. Ik had toen geen gebruik gemaakt van betaalde advertenties. Sterker nog… ik wist niet hoe dat moest. Ik baalde er best van dat ik ‘maar’ 5 deelnemers had gevonden,…

Lees verder →

5 tips om zichtbaarder te worden met je bedrijf

Waarom zou je zichtbaarder worden?   Als bedrijf wil je graag gezien worden. Je wilt zichtbaarder worden. Het is fijn als jouw ideale klanten over je praten en jouw content delen. Je wilt dat mensen je opmerken en jouw diensten en/of producten kopen. Daar heb je wel een plan voor nodig. Een plan om ervoor te…

Lees verder →

Testimonials

Testimonials, wat zijn dat? Een testimonial is niets anders dan een positieve klantbeleving. Dit kan gemaakt worden via tekst (het liefst met foto en naam), video en/of audio. Er zijn vast nog wel meer manieren te bedenken, maar ik richt me nu op deze drie. Het doel van een testimonial is bewijslast verzamelen voor de…

Lees verder →

Page 4 of 5